New Track - EP/ALBUM/REMIXES



White Gangster & SpydaT.E.K. ft. DJ Blass x Ma-Less – Duro Bass (Remixes)
Release Date: 2017-09-20
Label: Mad Decent


Style: Carnival / Moombahton / Glitch Hop / Breaks / Trap

Tracklist :

White Gangster & SpydaT.E.K. feat. DJ Blass x Ma-Less
Duro Bass (Juyen Sebulba Remix)

White Gangster & SpydaT.E.K. feat. DJ Blass x Ma-Less
Duro Bass (Masayoshi Iimori Remix)

White Gangster & SpydaT.E.K. feat. DJ Blass x Ma-Less
Duro Bass (MetalJackets Remix)

White Gangster & SpydaT.E.K. feat. DJ Blass x Ma-Less
Duro Bass (G-Buck Remix)

White Gangster & SpydaT.E.K. feat. DJ Blass x Ma-Less
Duro Bass (Hoodie Remix)

White Gangster & SpydaT.E.K. feat. DJ Blass x Ma-Less
Duro Bass (JSTJR Remix)

White Gangster & SpydaT.E.K. feat. DJ Blass x Ma-Less
Duro Bass (Craze Remix)

MEGA






Juicy J – Highly Intoxicated
Release Date: 2017-09-19
Label: Juicy J Music
Style: Hip-Hop / Cloud Rap / Trap

Tracklist :

Juicy J
Highly Intoxicated (Prod by Juicy J & Crazy Mike)

Juicy J
Show Time ft. XXXTentacion (Prod by Southside)

Juicy J
Freaky ft. A Rocky & $uicideboy$ (Prod by Chase Davis, DJ Smoky666 & SuicideBoys)

Juicy J
Dope Fiend (Prod by Tarentino)

Juicy J
Big Tymer (Prod by TM88 & Key Wane)

Juicy J
Kamasutra ft. Cardi B (Prod by Resouce x Mike Will)

Juicy J
Watch Money Fall ft. Rick Ross & Project Pat (Prod by Juicy J & Crazy Mike)

Juicy J
Always High ft. Wiz Khalifa (Prod by Juicy J x Crazy Mike)

Juicy J
Get Back ft. T Shyne & Slim Jxmmi (Prod by Wheezy & T)

MEGA






Gryffin – Love In Ruins (Remixes)
Release Date: 2017-09-22
Label: Darkroom
Style: House / Future Bass / Midtempo / Bass House

Tracklist :

Gryffin feat. Sinead Harnett
Love In Ruins (Leon Lour Remix)

Gryffin feat. Sinead Harnett
Love In Ruins (LuxLyfe Remix)

Gryffin feat. Sinead Harnett
Love In Ruins (Zikomo Remix)

Gryffin feat. Sinead Harnett
Love In Ruins (Original Mix)

MEGA

Comments

Popular posts from this blog

DISCOGRAPHY !!!

AAE OPEN REQ - VOL 2. !

New Track - Singles (All HDM)